Idei pentru un weekend chill la munte

Saptamana trecuta am mers din nou in excursie la Sinaia, unul dintre locurile de care ne-am reindragostit in aceasta toamna (mai multe puteti citi aici). Am stat la Hotel Smart****, unul dintre favorite noastre pentru a degusta noul meniu special pregatit de Restaurantul ”La Cascade” din incinta hotelului. Este vorba despre Saturday brunch, un nou concept de care te poti bucura pana in primavara. Asa ca iata cum poti petrece un weekend la munte si te poti bucura de un meniu special si foarte romanesc.

ZIUA 1

Brunch-ul este in pregatire, asa ca dupa ce ne-am cazat am mers sa vizitam Sinaia. Daca ultima data am urcat pana la Peles, acum am vrut sa vedem ce locatii noi au mai aparut in oras. Am fost placut suprinse de noile cafenele si de strazile principale, ideala pentru o plimbare de toamna.

Seara am mers la ”Saturday brunch” un meniu special servit in regim de late lunch - desi pregatirile incep de la pranz, iar tu il poti servi intre 18.00 si 23.00-timp in care te poti bucura de un meniu traditional romanesc. Este vorba despre berbecut la protap, mamaliga, sos de usturoi si cascaval de casa, multe din ele amintindu-ne de gusturile copilariei. Toate preparatele sunt super bune si in ton cu statiunea montana. Dar sa nu uitam de palinca care a dat startul unei seri tipice romanesti si de deserturile aperisante care trebuie neaparat incercate!

Dar seara nu s-a incheiat aici, pentru ca apoi am mers in camera de jocuri pentru o noua runda de Activity si una de Monopoly. Am ras si ne-am jucat la un pahar de vin si ne-am bucurat din nou de acest loc ideal pentru socializare.

ZIUA 2

Am inceput ziua cu mult noroc, pentru a am vazut prima ninsoare din acest sezon. Deodata, intregul peisaj a devenit unul si mai frumos si ne-am simtit ca intr-o poveste de iarna. Dupa un mic dejun copios servit la restaurantul ,,La Cascade” ne-am despartit cu greu de Sinaia, dar am promis ca revenit curand pentru noi povesti!

Astfel, daca doresti o escapada de weekend hai in Sinaia si bucura-te de o experienta completa cu multe delicii, plimbari, jocuri si un view superb!